måndag 15 september 2014

Vilken Biografi?

Jag vill läsa Jag är Zlatan för att jag vet så lite om honom och många människor i Sverige vet honom och pratar om honom. Jag gillar fotboll och hade spelat olika sport mitt hel livet så att det är mycket intressant att lära om en spelares liv. Jag spelade fotboll för tio år. I min andra klass, läsa jag en bok om en kvinna vem har många problem i sitt liv så att det ska också vara trevligt att läsa en olika typ av berättelse.

Det ska vara intressant att lära vad inspirera Zlatan, vad hans familj var som när han var ung, och när han började spela fotboll. Jag tror att det kommer att spännande och jag ska skratta och bli förvånad. Jag vet ingenting nu. Jag undrar också vad var svårt för honom och om han hade hinder på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar